Thursday, January 26, 2012

KeluarGa Aku...

Dimulakan dengan lafaz
Bismillahirrahmanirrahim
hari ini adalah hari yang terlalu bosan, tidak tahu nak buat ape
makan tak kenyang, mandi tak basah, tidur tak lena
tapi bila mengenangkan mereka terasa rindu.
ini lah keluarga aku yang tersayang

keluaraga aku
dari kiri : hindun,rafie,baharin,hanan,farhan,humaira
farhana, mum , haikal
tiada dalam gambar : makcik, pakcik, firdaus, fauwaz, fayyad,  baby
dan last sekali adalah aku..
hehe....

semua ini adalah yang paling rapat dengan aku..
aku sayang semua nya..

itulah adalah mukaddimah my family
tapi berkenaan dengan entri kali ini ialah...
KAWAN TAPI KELUARGA
walaupun baru beberapa hari mengenali meraka sudah terasa 
macam seperti mereka keluarga aku yang rapat selepas keluarga aku
(ayat xleh blah bla..bla..bla..)
walaupun mereka orang jauh yang merantau aku tetap merasa mereka macam berada
berdekatan dengan aku dan merasa seperti keluarga...
Siapa yang aku maksudkan ialah 
mereka dan keluarga mereka..
sedikit tentang perwatakan mereka..

naim
adalah anak yang ketiga, seorang
yang suka merendah kan diri.
mendengar kata2 abangnya..
baik, funny, happy..
abang amir
adalah abang yang sulung,die suka
bercakap, dan rajin bersembang
dia seorang yang baik dan funny..
abang shahid
adalah anak yang kedua, seorang yang peramah, dan perwatakan yang matang.
bertanggungjawab,baik ,
pandai amek hati oarang.




mereka amat baik terhadap aku dan keluarga aku..
itulah yang aku nak ceritakan...

apabila aku bosan aku nak
T A M A T
kan  kisah ini...semoga mereka dapat aku jumpa lagi..
A M I N...
 tamat sudah kisah aku sebagai
kawan tapi keluarga...
aku sayang mereka seperti adik beradik aku...
akhir kata dari aku...
jom lepak mcdonald..
hehe..

wassalam..







No comments: